Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2014» Портфоліо директора школи Руденко О.В.

"Я - особистість"

Життя для мене не танення свічки. 
Це щось схоже на чудовний факел,
 який потрапив мені до рук на мить, 
і я хочу змусити його палати 
 якомога  яскравіше, перш ніж  
передати наступним поколінням  
Бернард Шоу



Я народилася у мальовничому степовому краї Миколаївщини - селищі міського типу Первомайське. У 1991 році закінчила Первомайську  школу і втупила до Миколаївського педагогічного інституту на факультет української філології. Вже через 2,5 роки повернулася до рідної школи. Починала працювати вихователем групи продовженого дня, а згодом доля подарувала багато сюрпризів (ніби випробовувала!), бо  мала змогу опанувати викладання різних навчальних дисциплін: і у початкових класах, і образотворчого мистецтва, і трудового навчання, і медико-санітарної підготовки, і історії. Роботу учителя української мови та літератури поєднувала із організаторською, бо за суміщенням працювала педагогом-організатором, а згодом і заступником директора з виховної роботи. У 2007 році брала участь у районному етапі конкурсу "Учитель року" у номінації "Українська мова та література", здобула перемогу і представляла освіту Жовтневщини на обласному етапі. З 2008 року працюю директором рідної школи. За період роботи на посаді директора нагороджена грамотами управління освіти і науки Миколаївської обласної ради (2012), управління освіти і науки  Миколаївської облдержадміністрації (2011, 2013), диплом переможця обласного конкурсу «Кращий педагогічний працівник» у номінації «Управління навчальним закладом» (2013), диплом ІІ ступеня за перемогу у обласному конкурсі відеоматеріалів «Педагогічний досвід освітян регіону» (2012), відділу освіти Жовтневої райдержадміністрації  (2010, 2012), голови Жовтневої райдержадміністрації та райради (2011, 2012). Вважаю доречним послатися на вислів Жака Неккера, французького політика: «Високі посади схожі на круті скелі: підіймаються на них тільки орли та плазуни». Хочу бути орлом ! Хочу бути на своєму місці!

                                        " Ініціатива + творчість + досвід= результат"


Весь сенс життя полягає в нескінченному завоюванні

 невідомого, у вічному зусиллі пізнати більше 

 Еміль Золя
  •   Реалізація педагогічним колективом школи районних проектів «Соціалізація особистості школяра в умовах діяльності Первомайського освітнього округу», «Комп’ютер для школяра», шкільної програми «Школа сприяння здоров'ю», шкільного методичного проекту «Шлях до успіху». Участь у експериментальному проекті всеукраїнського рівня “Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіа освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів”.
  • Участь у обласному конкурсі відеоматеріалів «Педагогічний досвід освітян регіону - 2011», номінація “Інноваційні технології у навчально-виховному процесі”, де презентовано матеріали за темою: «Соціалізація особистості школяра в умовах діяльності      Первомайського освітнього округу», роботу відзначено дипломом.
  • Презентовано роботу Первомайського освітнього округу на засіданні «круглого столу» ІІ Міжнародної виставки «Сучасні навчальні заклади - 2011», в номінації «Упровадження у навчально-виховний процес середнього освітнього закладу інноваційних педагогічних технологій», роботу колективу відзначено дипломом.
  • Участь практичного психолога школи Андрієнко І.В. у обласному конкурсі відеоматеріалів «Педагогічний досвід освітян регіону - 2012», номінація “Інноваційні технології у роботі практичного психолога”, де презентовано матеріали за темою: «Інноваційний аспект діяльності психологічної служби в умовах профільного округу»,  І місце.
  • Підготовлено контент для кожного предмету навчальної програми початкової школи для реалізації регіонального проекту «Комп’ютер для школяра».
  • Презентовано роботу за темою: «Соціальне  партнерство – шлях до системного використання інформаційно-комунікаційних технологій в Школі нового покоління» на  ІІІ Міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади - 2012», колектив школи нагороджено срібною медаллю в номінації “”Соціальне партнерство у контексті розвитку сучасного навчального закладу”.
  • Реалізуючи шкільну програму «Інформаційному суспільству -  інформаційна культура» в рамках проекту всеукраїнського рівня “Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіа освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів” учителем історії та світової літератури Ржевською І.І. написано програми  факультативу «Медіа культура» для учнів 7-го класу та гуртка «Основи журналістики» для учнів 5-11 класів, за якими здійснюється навчання у школі.
  • Представлено роботу на  V Національній виставці-презентації «Інноватика в сучасній освіті» в номінації «Інноваційний розвиток Шкіл майбутнього  - стратегічний поступ української освіти» за темою: «Медіа освіта – сучасний напрямок організації навчальної діяльності дітей», роботу відзначено дипломом.
  • Участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі «Школи  сприяня здоров'ю»-2012, колектив школи посів ІІ місце.
  • Шкільну програму «Школа сприяння здоров'ю» представлено на ІV Національній виставці-презентації «Інноватика в сучасній освіті», педагогічний колектив нагороджено золотою медаллю в номінації  «Упровадження здоров’язбережувальних інноваційних технологій у навчально-виховний процес закладів освіти».
  • Участь у обласному конкурсі відеоматеріалів «Педагогічний досвід освітян регіону - 2012», номінація “Інноваційні технології у методичній діяльності”, де презентовано матеріали за темою:  «Роль наставника в становленні молодого вчителя в умовах сільської школи», ІІ місце                 


ІІ Міжнародна виставка «Сучасні навчальні заклади - 2011»



Наша перша медаль! (2012 рік)







1 вересня 2012 року


м.Київ 2013 рік. Отримуємо 2 шкільний автобус

Інтерв'ю для каналу ICTV, 2012 рік
ІV Національна виставка-презентація «Інноватика в сучасній освіті», 
нагороджено колектив школи золотою медаллю , 2012 рік.


Ділюся досвідом із колегами з Миколаївської області

Ділюсь досвідом рботи із колегами Баштанського району, 2013 рік

Районний семінар директорів шкіл щодо організації роботи 
із молодими спеціалістами, 2012 рік

Серпнева конференція педагогічних працівників Жовтневщини, 2012 рік.
Нагороджена грамотою Миколаївської обласної ради
Обласний конкурс "Кращий педагогічний працівник - 2013"
Районне свято за підсумками року дитячої творчості, 2013 рік.
Нагороджена грамотою департаменту освіти, науки та молоді 
Миколаївської облдержадміністрації

"Погляд на себе і в майбутнє"

Для успіху не треба бути 
розумнішими за інших,
 треба просто бути на день
 швидше більшості
Лео Сцілард
Пересвідчилась, що для забезпечення ефективного управління інноваційними процесами необхідно використовувати програмно-цільовий підхід, що встановлює баланс між прогнозованими результатами та кадрами, наявними ресурсами, невикористаними резервами. Програми розвитку спрямовують діяльність закладу на прогнозоване оновлення, забезпечують системність розвитку та впровадження інновацій. Під час роботи над програмою розвитку з’являється спільна для всіх мрія про нову успішну школу. У пошуках ідей, нових технологій, під час їх реалізації зростає рівень компетентності та професіоналізму педагогів. Упродовж роботи в інноваційному режимі зростає статус школи.
У 2011 році було розроблено Концепцію розвитку школи до 2015 року і передбачає реалізацію проектів:
«Побудова моделі опорної школи в системі профільного навчання Первомайського освітнього округу» .
«Створення шкільної моделі інформатизації навчально-виховного процесу, спрямованої на підвищення якості освіти».
 «Школа сприяння здоров'ю» .
«Організація мережевого профільного навчання з англійської мови та інформатики».
«Проект комп’ютер для школяра» .
Організація довузівської підготовки одинадцятикласників (Співпраця з Миколаївським національним аграрним університетом).
«Шлях до успіху»  .
«Інформаційному суспільству – інформаційну культуру».
Тому мій рецепт «Школи майбутнього» складається з таких інгредієнтів: розуміння проблем і труднощів освітнього закладу, тернистого шляху проб, дій, програмування та проектування діяльності школи, інноваційної та експериментальної діяльності педагогічного колективу, реалізації стратегічного задуму, вміння оцінити та проаналізувати реалізацію стратегії.
Попереду ще багато планів і завдань , які необхідно вирішувати. Як не зупинитися? Як продовжити розвиватися, навіть коли здається, що ти вже досяг бажаного? Процес самовдосконалення не має меж! Керівник, який навчився ставити перед собою і колективом мету та визначати стратегію її реалізації, ніколи не перестане цього робити. Досягнувши однієї мети , вже працюєш над іншою, незважаючи на всі терни та перепони. На щастя, сьогодні у мене команда - педагогічний колектив - багатоголосий оркестр особистостей з активною творчою позицією, власними професійними ресурсами, цінним педагогічним досвідом, і мені, як керівникові - диригенту - легко співпрацювати з ними.

Немає коментарів:

Дописати коментар